آرشیو آذر ماه 1401

طراحی و اجرای فضای سبز

طراحی فضای سبز و زیبا سازی منزل

۱۰ بازديد
باغ گل رضوان 


بهبود خانه شما یک تصمیم بزرگ است. این می تواند ارزش خانه های شما را افزایش دهد و آن را برای خریداران بالقوه جذاب تر کند. شما همچنین می خواهید با ایجاد تغییراتی که نشان دهنده شخصیت شما و نحوه زندگی شما باشد تعادل ایجاد کنید، زیرا در نهایت این خانه شماست. این مقاله توصیه های خوبی در هر دو زمینه به شما می دهد.
 
وقتی فروشنده ای هستید که می خواهید خانه خود را برای خریداران به بهترین شکل نشان دهید، یکی از رایج ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روی حیاط و ظاهر بیرونی خود کار کنید. چراغ های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمیز و کار می کنند و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید. شاید سعی کنید یک باغ فضای سبز در حیاط خلوت خود درست کنید زیرا اکثر مردم از آن لذت می برند. برای این کار کافی است که با مشاروین باغ گل رضوان صحبت کنید تا آنها به شما در این باره مشاوره دهند. بعد از مشاوره می توانید به راحتی طراحی فضای سبز خود را به آن ها بسپارید.
 
بهبود بهره وری انرژی خانه شما نوعی بهبود خانه است که می تواند در کوتاه مدت و بلندمدت بازده قابل توجهی داشته باشد. بهبودهای احتمالی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از: نصب پنل های خورشیدی بر روی سقف، عایق دیوارهای حفره ای، عایق کاری زیر شیروانی و جایگزینی هر پنجره تک جداره با پنجره های دو جداره یا حتی سه جداره.
 
حذف کاغذدیواری های قدیمی یک بهبود خانه است که می تواند فضای داخلی خانه شما را کاملا متحول کند. اگر پولی برای خرج کردن دارید، بهترین راه برای حذف کاغذ دیواری خرید کاغذ دیواری استریم تجاری است. با این حال، اگر بودجه محدودی دارید، یک بطری اسپری را با مخلوطی از آب داغ و نرم کننده پارچه پر کنید و کاغذ دیواری را کاملا اشباع کنید. کاغذ دیواری را چند دقیقه بگذارید و سپس با یک چاقوی بتونه با احتیاط پوست آن را جدا کنید.
 
درهای خود را با یک لایه رنگ سفید تازه رنگ کنید تا ساییدگی استفاده روزمره را بپوشانید. پس از مدتی درب ها رنگ ملایمی به خود می گیرند، بنابراین استفاده از یک کت جدید می تواند درهای شما را جدید نشان دهد و همچنین به داخل خانه شما روشنایی می بخشد.
 
یک راه آسان و مقرون به صرفه برای زیباسازی خانه، رنگ آمیزی فضای داخلی است. برای تخمین مقدار رنگ مورد نیاز، باید متراژ دیوارها را محاسبه کنید. به سادگی طول دیوار را در ارتفاع آن ضرب کنید. یک گالن رنگ تقریباً 350 فوت مربع را پوشش می دهد. به خاطر داشته باشید که بسته به رنگی که روی آن رنگ می کنید ممکن است به دو لایه رنگ نیاز داشته باشید.
 
برای پایان عملاً تخریب ناپذیر، سقف کف خود را رول کنید! سقف رول بدون نوار چسب بخرید. وقتی از رول جدا می شود، آن را به صورت نوارهای بلند بچسبانید یا به اشکال هندسی نامنظم برش دهید. با رنگ ضخیم بپوشانید و از قلم مو استفاده کنید تا رنگ را به طور یکنواخت روی سطح بمالید.
 
اگر نمی توانید رنگی را انتخاب کنید زیرا مطمئن نیستید رنگ ها در اتاق مورد نظر شما چگونه به نظر می رسند، مقدار کمی رنگ در رنگ های مختلف خریداری کنید تا روی دیوار تست کنید. داشتن یک نمونه رنگ بزرگتر برای بررسی و ارزیابی نور اتاق شما می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.
 
قبل از اینکه شروع به رنگ آمیزی قفسه کتاب در اتاق نشیمن خود کنید، مطمئن شوید که آن را تا سطح طبیعی آن سمباده بزنید. پس از اینکه آن را سمباده زدید، حتماً مزایا و معایب هر انتخاب رنگ را بخوانید. با انجام این کار، در نهایت به قفسه کتابی که تصور می کردید خواهید رسید.
 
از کار خود غرور و شادی کنید در حالی که سعی می کنید از خود لذت ببرید. تا زمانی که ایمنی را در نظر دارید، از بازسازی خانه خود لذت ببرید. اگر در حین بهبود خانه، دیدگاه مثبتی داشته باشید، به احتمال زیاد به اهداف خود پایبند خواهید بود و کار را به موقع انجام می دهید.
 
با آن روبرو شوید - همه به ده کابینت برای ظروف خود نیاز ندارند. اگر آشپزخانه کوچک شما به فضای اضافی نیاز دارد، ردیف بالایی کابینت ها را بردارید. این کار فضای دیوار را برای آثار هنری یا پوشش دیوارهای تزئینی آزاد می کند و فضای بیشتری برای خلاقیت در سطوح آشپزی به شما می دهد.
 
کابینت های جدید خود را قبل از نصب از هم جدا کنید. درهای کابینت و تمام کشوها را بردارید تا سبک تر و نصب راحت تر شوند. مطمئن شوید که همه کشوها و درها را برچسب بزنید تا بتوانید پس از نصب آنها را در کابینت مناسب قرار دهید.
 
هنگامی که حمام خود را بازسازی می کنید، مطمئن شوید که موکت به زمین اضافه نکنید. فرش نه تنها به راحتی لکه می گیرد، بلکه آب حاصل از دوش به فرش و متعاقباً کل حمام شما بوی بدی می دهد. در عوض، کاشی‌هایی را انتخاب کنید که در برابر هر آبی که ممکن است روی زمین قرار بگیرد، مقاومت کند.
 
به استثنای بهبودهای کوچک و جزئی، ایده خوبی است که قبل از شروع هر پروژه، هزینه تمام مواد را تخمین بزنید. صاحب خانه می تواند با خرید مواد به صورت عمده در پول نقد صرفه جویی کند. زمانی که خرید مواد و تجهیزات خاصی در میان باشد، اغلب زمان‌های طولانی را شامل می‌شود. اگر از قبل سفارش داده نشده باشند، می توانند کل پروژه را متوقف کنند.
 
اگر به یک پروژه بهبود خانه نیاز دارید، یک افزونه برای خانه خود در نظر بگیرید. اکستنشن‌ها را می‌توان به نمای بیرونی یا داخلی خانه‌تان اضافه کرد و فضایی را که قبلاً دارید اما از آن استفاده نمی‌کنید گسترش دهید. به عنوان مثال، فضاهای زیر شیروانی را می توان از اتاق هایی با سقف کلیسای جامع ایجاد کرد، یا یک اتاق زیر شیروانی تمام شده می تواند به عنوان یک اتاق خواب اضافی عمل کند.
 
طراحی فضای سبز
قبل از شروع هر پروژه دلایل خود را برای بازسازی تجزیه و تحلیل کنید. اگر برای افزایش احتمال فروش سریع خانه در حال بازسازی هستید، تلاش خود را بر روی آشپزخانه و حمام متمرکز کنید. این دو بازسازی معمولاً بالاترین بازده سرمایه را دارند. اگر صرفاً به دلایل شخصی بازسازی می کنید، می توانید از هر کجا که دوست دارید شروع کنید.
 
از لاک و کاغذ دیواری برای تهیه یک بک اسپاش ارزان و آسان استفاده کنید. با خرید کاغذ دیواری با طرحی که دوست دارید شروع کنید. فضای دیوار خود را اندازه بگیرید و کاغذ خود را کمی بزرگ ببرید. پس از اعمال یک لایه خمیر نازک، اجازه دهید تا چسبناک شود. کاغذ دیواری خود را آویزان کنید و سپس حباب ها را صاف کنید. سپس، شما آماده هستید که آن لبه ها را کوتاه کنید تا بهترین تناسب را داشته باشید. در نهایت از لاک استفاده کنید. شما آن را دارید؛ یک بک اسپلش جدید!
 
تلاش برای ایجاد تعادل بین طراحی، بودجه و مهارت در یک پروژه بهبود خانه می تواند دلهره آور به نظر برسد. هرکسی که این اصول را به کار بگیرد، از تعادل ایده آلی بین سبک و پس انداز لذت خواهد برد.
در آخر به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین روش ها برای زیباتر کردن فضای منزل را نیز مطالعه کنید.

بهترین روش ها برای زیباتر کردن فضای منزل

۸ بازديد



باغ گل رضوان 

قربانی ملکی نشوید که نیاز به تعمیرات گسترده دارد یا مملو از اصلاحات آزمایش شده و ناموفق خانه است. ناامید نشوید، زیرا بهبودها را می توان به صورت مقرون به صرفه و به موقع انجام داد. از این نکات برای ارتقای خانه خود استفاده کنید!

 

هنگام تعویض تیغه های چاقوی خود از خود محافظت کنید. هنگام تعویض تیغه، قبل از انداختن آن در سطل زباله، دور تیغه قدیمی نوار بپیچید. با این کار لبه های تیز تیغه پوشانده می شود. هنگام بیرون آوردن سطل زباله، یا بسته بندی سطل زباله، لبه های تیز آن نمی توانند با نواری که دور آنها پیچیده شده به کسی آسیب برسانند.

 

یکی از چیزهایی که به نظر می رسد بسیاری از خانه ها از دست داده اند، گیاهان است. افزودن برخی از گیاهان به محیط زندگی شما می تواند خانه شما را شکوفا کند و زندگی را به آن القا کند. گیاهان نه تنها یک عنصر طراحی عالی هستند، بلکه دکوراسیون منزل شما را کامل به نظر می‌رسانند و حس طبیعت را به اتاق‌های شما می‌بخشند.

 

صدای جیرجیر کف را با چند پیچ دیوار خشک برطرف کنید. در حالی که نفر دوم در زیر زمین در فضای خزیدن یا زیرزمین منتظر می ماند، روی طبقه خود راه بروید و محل وقوع صدای جیر جیر را پیدا کنید. به فرد زیر علامت دهید که در آن مشکل وجود دارد. آنها می توانند یک پیچ دیوار خشک را از طریق کف زیرین و داخل کفپوش وارد کنند تا صدای جیر جیر را متوقف کند.

 

در اینجا یک راه ساده برای رفع شکاف در پایین درهای داخلی نامناسب ارائه شده است. ساندویچ یک بخش از چوب (برش به عرض در) بین دو قطعه پانل. هر تکه از پانل ها را از قسمت بالایی دو در حدود یک اینچ خارج کنید. کشش را روی پایین درب بلغزانید و هر تکه پانل را در جای خود در مقابل هر طرف درب پیچ کنید.

 

حتی اگر زیاد از شومینه خود استفاده نمی کنید، مهم است که دودکش خود را به طور مرتب توسط یک متخصص بازرسی و تمیز کنید. سوزاندن چوب می تواند باعث تجمع کرئوزوت شود و این می تواند منجر به آتش سوزی دودکش شود. برای کمک به کنترل کرئوزوت پس از تمیز کردن، از سوزاندن چوب های تنومند مانند کاج خودداری کنید.

 

تعویض روکش سوئیچ چراغ در خانه شما یک راه آسان و سریع برای روشن کردن اتاق است. با حدود 20 دلار، می توانید تمام روکش های سوئیچ را در یک خانه با اندازه متوسط با پوشش های سفید تمیز و زیبا تعویض کنید. آنها تقریباً با هر سبک دکوراسیونی مطابقت دارند. از آنجایی که اکثر مردم هنگام ورود به اتاق به دنبال سوئیچ می گردند، به نظر می رسد که یک صفحه کلید تمیز کل اتاق را تمیز می کند.

 

قبل از کار با چوب، کاغذ سنباده بردارید و همه چیز را صاف کنید. پس از آن، یک پارچه کمی مرطوب بردارید و آن را پاک کنید. استفاده از کاغذ سنباده ریز برای سنباده زدن مورد، سطح صاف تری به آن می دهد. پارچه مرطوب برای خلاص شدن از هر گونه گرد و غباری که می تواند از چسبیدن لکه یا رنگ جلوگیری کند، خلاص می شود.

 

اگر می خواهید آزادی تصمیم گیری در مورد خانه خود را داشته باشید، باید به یک منطقه روستایی بروید. در آنجا املاک بسیار بزرگتر هستند و در بیشتر موارد، هیچ قانون یا مقرراتی وجود ندارد که به شما بگوید چگونه خانه یا باغ خود را تزئین کنید. این می تواند نعمتی برای کسانی باشد که به اندازه کافی خلاق هستند تا ظاهری منحصر به فرد به ملک خود ببخشند.

 

آب بندی نشت هوا یک راه ارزان برای بهبود بهره وری انرژی خانه شما است. ترک ها و منافذ بدون آب بندی یکی از دلایل اصلی اتلاف گرما در خانه های معمولی است. نواحی مشکل رایج شامل اطراف درها و پنجره ها، اطراف لوله ها، سیم ها و مجاری است که به بیرون و اطراف چراغ های فرو رفته است. از درزگیری برای مهر و موم کردن ترک های کوچک و فوم اسپری منبسط کننده برای شکاف ها و منافذ بزرگتر استفاده کنید.

 

خانه خود را با حذف وسایلی که نیاز ندارید بهبود بخشید. فضای بیشتری خواهید داشت و خانه شما بزرگتر به نظر می رسد. با دور ریختن، ذخیره یا اهدای اقلام غیر ضروری مانند لباس، مبلمان و غیره، آشفتگی را از بین ببرید.

 

درب توالت را ببندید! نه، موضوع دختر پسر نیست! کودکان نوپا می توانند در توالت باز سقوط کنند و غرق شوند! چرا از شانس وقوع چنین اتفاق وحشتناکی استفاده کنید در حالی که تنها کاری که باید انجام دهید این است که درب آن را ببندید. بسته نگه داشتن درب حمام یکی دیگر از روش های خوب زمانی است که بچه های کوچک در خانه هستند.

 

ساختن یا خرید یک جعبه پنجره برای پنجره های جلوی خانه شما یک راه بسیار موثر برای افزودن رنگ و جذابیت بصری به یک نمای بیرونی کسل کننده است. یک گلدان پر شده می تواند بسیار سنگین باشد، بنابراین مطمئن شوید که از گیره برای محکم کردن جعبه در خانه استفاده کنید. می توانید با کاشت گیاهان فصلی، گل ها یا علف ها ظاهر را به روز کنید.

 

قبل از سرمایه گذاری عمده در مصالح و گیاهان محوطه سازی، با مرکز باغ محلی خود مشورت کنید. اکثر شرکت های باغ و چمن بیش از حد مایل به بحث در مورد طراحی اولیه چشم انداز و استراتژی با هزینه اندک یا بدون هزینه هستند. این تضمین می کند که گیاهانی را انتخاب کنید که با انتظارات نگهداری، نوع خاک و میزان آفتاب و سایه شما سازگاری داشته باشند. می توانید با تماس با مشاورین باغ گل رضوان با آنها صحبت کنید تا آنها با راهنمایی شما بهترین گیاهان را با توجه به شرایط محیط زندگی شما معرفی کنند.

 

آبشار یک کالای عالی برای داشتن املاک و مستغلات است. ایجاد یکی از طریق محوطه سازی هرگز نمی تواند به واقعی بودن چیز اضافه شود، اما همچنان می تواند بسیار خوب به نظر برسد و ارزش ملک را افزایش دهد. یک آبشار برای املاک و مستغلاتی که ممکن است شخصی داشته باشد مفید است.

 

اگر به دنبال ارزش افزودن به ملکی هستید که قصد فروش آن را دارید، باید به فکر بازسازی آشپزخانه خود باشید. آشپزخانه مرکز خانواده است. این تنها مهم ترین عامل در تأثیرگذاری بر خریداران است. اگر آشپزخانه را در خانه بازسازی کنید، ارزش خانه ای که می خواهید بفروشید فورا افزایش می یابد.

 باغ گل رضوان

یک راه عالی برای افزایش ارزش خانه، تمیز کردن دوغاب کاشی و سرامیک است. این کار فوراً کاشی های قدیمی را جدیدتر نشان می دهد که در نتیجه ارزش خانه شما را افزایش می دهد. این یک راه حل سریع است که می تواند به معنای چند دلار اضافی در دراز مدت باشد.

 

وقتی به خانه برگردید و ثمره زحمات خود را ببینید، احساس رضایت زیادی خواهید داشت. هنگامی که نکاتی را در اینجا دنبال می کنید، می توانید کارهای تعمیر خانه قابل اعتماد را شروع کنید. به کار روی آن ادامه دهید، حتی اگر با انجام یک پروژه کوچک در یک زمان باشد. خانه رویایی شما با تعهد می تواند مال شما باشد.