در طراحی روف گاردن باید به چه چیزی توجه کنید؟

۷ بازديد
طراحی روف گاردن

 
محوطه سازی چیست؟ به عبارت ساده، استفاده از تکنیک های مختلف برای اصلاح یک منطقه است، خواه اضافه کردن گیاهان جدید یا حتی یک فواره باشد. کارهای محوطه سازی زیادی وجود دارد که هر کسی می تواند انجام دهد که سبک هر خانه ای را بهبود می بخشد. در زیر چند نکته مفید وجود دارد که به شما کمک می کند.
 
قبل از شروع محوطه سازی خود، چگونگی تصور آن را ترسیم کنید. ترسیم کردن ایده‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلاتی را که ممکن است بعداً با آن مواجه شوید، پیش‌بینی کنید. همچنین می تواند به شما در جمع آوری مواد مناسب مورد نیاز برای پروژه کمک کند. تغییر ایده های خود در یک نقاشی بسیار ساده تر از تغییر آنچه قبلاً در حیاط خود انجام داده اید است.
 
برای کمک به پرداخت هزینه پروژه خود، باید آن را به مراحل مختلف تقسیم کنید. شما فقط باید برای یک مرحله در یک زمان پرداخت کنید. اگر محوطه سازی برای شما یک سرگرمی است، وقت گذاشتن مهم است زیرا ایجاد منظره اغلب سرگرم کننده تر از نگهداری منظم آن است.
 
گیاهان همراه را در باغ خود بکارید. این گیاهان به طور طبیعی با یکدیگر همکاری می کنند تا به یکدیگر در دفع آفات و بیماری ها کمک کنند. این می تواند به شما کمک کند تا باغ سالم تری بدون استفاده از آفت کش ها داشته باشید. با یک جستجوی سریع در اینترنت می توانید اطلاعات زیادی در مورد گیاهان همراه پیدا کنید.
 
بسیار مجبور به انجام محوطه سازی برای کل حیاط خود در یک زمان است. تقسیم پروژه خود به چند قسمت در کیف پول شما آسان تر خواهد بود. همچنین به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به ایجاد تغییرات در طراحی خود تغییراتی ایجاد کنید.
 
بوته ها و پرچین های خود را مرتباً کوتاه کنید. اگر پرچین یا بوته ای را زمانی که تازه شروع به رشد کرده است کوتاه کنید، این یک فرآیند سریع و آسان خواهد بود. اگر صبر کنید تا بوته به طور کامل رشد کند، می توانید انتظار داشته باشید که پروژه تمام روز طول بکشد. تعمیر و نگهداری منظم ساده ترین راه برای عالی نگه داشتن محوطه سازی شماست.
 در روند طراحی روف گاردن، باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود، انتخاب و تهیه بهترین گیاهان را انجام داده و با در نظر گرفتن شرایط نگهداری، آن را در بهترین موقعیت در روف گاردن نصب کنید.
یک راه عالی برای گره زدن کل منظره خود استفاده از گیاهان لنگر است. گیاهان لنگر گیاهانی هستند که شما مکرراً از آنها استفاده می کنید و به کل طراحی شما حس وحدت و تعادل می بخشد. به این ترتیب محوطه سازی شما به صورت یکپارچه در کنار هم قرار می گیرد و تا جایی که ممکن است زیبا به نظر می رسد.
 
برای به دست آوردن بیشترین سود هنگام خرید گیاهان برای محوطه سازی، به دنبال گیاهان چند ساله زیبا باشید. این گونه ها سال به سال بازمی گردند و آنها را برای طراحی چشم انداز کم تعمیر و نگهداری ایده آل می کند. زنبق، زنبق روز، لاله، دیانتوس صورتی، فلوکس و گندم سیاه وحشی همگی نمونه‌های عالی از گیاهان چند ساله گلدار هستند که می‌توانید برای چندین فصل از آنها لذت ببرید.
 
یک طرح ایجاد کنید. قبل از برداشتن بیل، همه چیز را روی کاغذ ترسیم کنید. پیچیدگی طرح شما از یک طرح سریع تا یک طرح پیشنهادی بسیار دقیق متغیر است. مطمئن شوید که ویژگی هایی را که می خواهید در باغ خود نگه دارید درج کنید و سپس چندین کپی از طرح تهیه کنید. از این کپی ها برای طراحی تعدادی گزینه مختلف برای باغ خود استفاده کنید، از جمله انواع تخت ها و منظره سخت.
 
درختان سایه بزرگ عالی به نظر می رسند، اما ممکن است کاشت گل هایی که در زیر منطقه سایه دار آن شکوفه می دهند دشوار باشد. ممکن است بخواهید به جای آن از پوشش زمین استفاده کنید. این به زیبایی محوطه سازی شما می افزاید و مزیتی که حفظ آن بسیار آسان است، می شود. میزبان، پیچک و چوب شیرین همه گزینه های عالی برای پوشش زمین هستند.
 
اگر در محوطه سازی و باغبانی بی تجربه هستید، باید قبل از انتخاب پروژه بعدی خود، تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید. هرگز یک طرح پرمعنا و پر زرق و برق را برنامه ریزی نکنید، مگر اینکه به توانایی های خود در مراقبت صحیح از آن اطمینان داشته باشید. اگر نمی توانید فردی را برای نگهداری از چمن خود استخدام کنید، بهتر است طرح های ساده با عناصر کم تعمیر و نگهداری را انتخاب کنید.
 
از اینترنت و کاتالوگ های پستی برای خرید آنچه برای پروژه محوطه سازی خود نیاز دارید استفاده کنید. هر دوی این منابع احتمالاً دارای گیاهان کمیاب و سایر محصولاتی هستند که فروشگاه‌های منطقه حمل نمی‌کنند. شما همچنین ممکن است یک معامله خوب پیدا کنید، اما مراقب باشید قبل از خرید به هزینه های حمل و نقل توجه کنید.
 
قبل از تصمیم گیری در مورد یک طرح منظر، مطمئن شوید که میزان نگهداری آن را در نظر بگیرید. بسته به گیاهانی که استفاده می کنید و آب و هوایی که در آن زندگی می کنید، ممکن است نیاز داشته باشید که چمن خود را هر روز آبیاری کنید. علاوه بر این، برخی از چمن ها ممکن است از شما بخواهند که چمن خود را بیش از یک بار در هفته برش دهید. مطمئن شوید که برای مراقبت از چمن جدید خود وقت دارید.
 طراحی روف گاردن | باغ گل رضوان
هنگام برنامه ریزی یک پروژه محوطه سازی برای خانه خود، حتما این واقعیت را در نظر بگیرید که برخی از گیاهان فقط برای مدت زمان معینی شکوفا می شوند. این برای مرحله برنامه ریزی شما مهم است زیرا نمی خواهید شکاف های ظاهری ناخوشایندی در محوطه سازی خود داشته باشید. حتماً گیاهان چند ساله و یکساله را در یک فضا قرار دهید تا پوششی طولانی مدت داشته باشید.
 
اگر لازم دانستید، با یک متخصص صحبت کنید. اگر برنامه های بسیار بلندپروازانه ای دارید اما تجربه زیادی ندارید، ارزش دارد که خدمات باغبان منظره را استخدام کنید. اگرچه ممکن است کمی پرهزینه باشد، اما از نظر انتخاب و طراحی صحیح گیاه می تواند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.
 
در طرح محوطه سازی خود روی گیاهان چند ساله تاکید کنید تا پوششی در تمام طول سال داشته باشند. گیاهان چند ساله هم در هزینه و هم در نیروی کار برای منظره ساز صرفه جویی می کنند زیرا به محض قرار گرفتن در محل، تنها چیزی که نیاز دارند تعمیر و نگهداری اولیه است. البته یکساله ها در محوطه سازی نیز جایگاه خود را دارند، اما در دراز مدت نسبت به گیاهان چند ساله پرهزینه تر و کار فشرده تر هستند.
 
اگر می‌خواهید باغی داشته باشید اما برای نگهداری از آن به سختی خم می‌شوید، به ایجاد یا سرمایه‌گذاری روی یک تخت گل مرتفع فکر کنید. تخت‌های گل مرتفع رسیدگی به باغ را آسان‌تر می‌کنند. آنها همچنین در فضاهای کوچک بسیار خوب عمل می کنند و بعد عمودی را به باغ شما اضافه می کنند.
 
همانطور که می دانید، محوطه سازی به سادگی با استفاده از تکنیک های مختلف برای زیباسازی هر منطقه است. این تکنیک ها می تواند شامل کاشت درختچه های جدید یا افزودن ویژگی های جدید مانند فواره ها یا باغ ها باشد. از هر تکنیک محوطه سازی که استفاده می کنید، نکات موجود در مقاله بالا به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان آنها را تکمیل کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.