چند نوع طراحی دیوار سبز داریم؟

طراحی و اجرای فضای سبز

چند نوع طراحی دیوار سبز داریم؟

۷ بازديد
 طراحی دیوار سبز
آیا خانه شما خسته کننده به نظر می رسد؟ محوطه سازی می تواند معجزه ای در تقویت شخصیت خانه انجام دهد. یک خانه قدیمی را می توان با کمی محوطه سازی به یک شاهکار فوق العاده تبدیل کرد. برای نکات مفید در مورد محوطه سازی به خواندن ادامه دهید.
 
اگر قصد استفاده از آن را ندارید، به طراحی ارزان مانند پاسیو یا عرشه بسنده نکنید. شاید ارزشش را داشته باشد که به یک طراح حرفه ای پرداخت کنید تا به شما کمک کند فضا و طرحی را ایجاد کنید که از آن استفاده می کنید و در فصول مختلف از آن لذت خواهید برد.
 
یک نکته عالی برای محوطه سازی این است که از فضاهای موجود استفاده کنید. یک نکته مفید خاص این است که بوته ها را در مناطقی قرار دهید که سر و صدای بیرون مشکل ساز است، زیرا بوته ها به از بین بردن صداهای ناخواسته کمک می کنند. فقط مطمئن شوید که فاصله خود را با دقت برنامه ریزی کرده اید.
 
محوطه سازی کل یک محل سکونت به طور همزمان می تواند دشوار باشد. بهتر است پروژه های بزرگ را به فازهای کوچکتر تقسیم کنید. این همچنین به شما کمک می کند در صورت نیاز طرح های خود را تغییر دهید.
 
برای صرفه جویی در هزینه در زمان های خاصی از سال خرید کنید. برای خرید انواع خاصی از گیاهان که نهالستان ها می خواهند از شر آنها خلاص شوند تا نزدیک پایان فصل صبر کنید. هنگامی که گونه جدیدی از گیاه معرفی می شود، می توانید با صبر کردن چند سال قبل از خرید نمونه، در هزینه خود صرفه جویی کنید.
 
راه های جایگزین برای دریافت مواد خود پیدا کنید. شما می توانید به سادگی سنگ ها را در مکان های طبیعی یا آجر را در مکان های تخریب بردارید. برخی از شهرها مالچ یا الوار رایگان می دهند. شما همچنین باید با همسایگان خود صحبت کنید و دریابید که آیا آنها کالاهای اضافی دارند که آنها را با قیمتی با تخفیف به شما می فروشند.
 
قبل از شروع خرید برنامه ریزی کنید. این مهم است که بدانید خود را وارد چه چیزی می کنید. قبل از اینکه برای خرید چیزهایی که نیاز دارید بروید، برای خودتان برنامه ریزی کنید. دقیقاً مشخص کنید که چه کاری انجام می‌دهید، هزینه‌های آن چقدر خواهد بود و سطح مهارت‌های مربوطه. عاقلانه نیست که فقط بدون برنامه ریزی، محوطه سازی را شروع کنیم. شما به راحتی می توانید زمان و پول زیادی را تلف کنید.
 
هنگامی که برای اولین بار شروع به رشد گیاهان می کنید، ممکن است عاقلانه باشد که گیاهان کوچکتر را پرورش دهید. آنها نه تنها به آبیاری کمتری نیاز دارند، بلکه مراقبت از آنها آسانتر است. هنگامی که به این گیاهان عادت کردید، ممکن است به فکر گسترش گیاهان خود با بزرگتر کردن آنها باشید، البته تا زمانی که برای مراقبت از آنها آماده باشید.
 
تصور نکنید که در زمستان با یک منظره خسته کننده و مرده گیر کرده اید. به دنبال راه هایی برای اضافه کردن پاشیدن رنگ به چمن خود باشید. مبلمان با رنگ‌های روشن، درختچه‌های چوبی توت‌زا، گیاهان همیشه سبز و طرح‌های سخت جذاب، مانند مسیرها، همگی می‌توانند حیاط شما را زمانی که همه چیز خاکستری و قهوه‌ای است، جذاب نگه دارد.
 
زمانی که قصد خرید مواد را دارید، ارزان ترین قیمت همیشه به این معنی نیست که در بلندمدت صرفه جویی می کنید. گاهی اوقات، متوجه خواهید شد که پرداخت کمی بیشتر باعث صرفه جویی در پول شما در دراز مدت می شود. قبل از خرید هر چیزی گزینه های خود را وزن کنید. صرف کمی در حال حاضر می تواند شما را در این راه نجات دهد.
 طراحی دیوار سبز https://baghegolerezvan.ir/design-and-implementation-of-green-space/design-and-implementation-of-greenwall/ انواع مختلفی دارد مانند دیوار سبز کابلی،دیوار سبز با پوشش حصیری، دیوار سبز شبکه ای که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.
هنگام برنامه ریزی یک پروژه محوطه سازی برای حیاط خود، مطمئن شوید که چیدمان را از نظر چگونگی بلوغ گیاهان در نظر بگیرید. این مهم است زیرا می‌خواهید مطمئن شوید که همه چیز منظم به نظر می‌رسد و همچنین گیاهانی که روی آنها رشد می‌کنند و گیاهان دیگرتان را پنهان می‌کنند، وجود ندارد.
 
برای پروژه‌های بزرگ محوطه‌سازی که باعث شکستگی نمی‌شوند، خرید کارخانه اصلی خود را تا اواسط ژوئیه به تعویق بیندازید. در طول این مدت، بسیاری از مراکز چمن و باغ نشانه های قابل توجهی را بر روی درختچه ها، درختان و گل ها ارائه می دهند. نگران نباشید اگر گیاهان به اندازه آنها در بهار قوی به نظر نمی رسند. بیشتر آنها در ماه های پاییز و زمستان زنده می مانند، سپس در بهار شکوفا می شوند.
 
سعی نکنید یکباره به محوطه سازی کل ملک خود بپردازید. خوب است که یک برنامه رویایی کلی داشته باشید که در نهایت می خواهید حیاط خانه شما چگونه باشد. با این حال، از نظر مالی و روانی می تواند طاقت فرسا باشد که سعی کنید آن را به یکباره انجام دهید. در عوض، کار را به چند مرحله تقسیم کنید و هر بار روی یک قطعه کار کنید.
 
شما می توانید خانه خود را طوری طراحی کنید که چیزهای ناخوشایند خارج از ملک شما پوشانده شود. اگر در منطقه‌ای با ترافیک زیاد زندگی می‌کنید، می‌توانید با گیاهان و درختانی که به عنوان مانع صوتی عمل می‌کنند، صدا را پنهان کنید. اگر کودکانی در زندگی شما وجود دارند، می توانید فضای بازی مناسبی برای آنها بسازید. اگر اغلب سرگرم می‌شوید، فضایی دعوت‌کننده برای اشتراک‌گذاری با دوستان و خانواده ایجاد کنید.
 
هنگام طراحی محوطه سازی خود به تداوم فکر کنید. سعی کنید از چند گیاه لنگر استفاده کنید که در کل محوطه سازی خود از آنها استفاده خواهید کرد تا حس یکپارچگی داشته باشد. می توانید چند درختچه یا الگوهای تکراری را در کاشت خود انتخاب کنید تا حس تداوم را به محوطه سازی خود ببخشید.
 
فراموش نکنید که به طراحی محوطه خود رنگ اضافه کنید. چند گل یکساله می تواند تفاوت زیادی در ظاهر حیاط شما ایجاد کند. آنها چیزی را اضافه می کنند که برای چشم جذاب است، رنگ. علاوه بر این، گل ها پروانه ها را به حیاط شما جذب می کنند که می تواند افزودنی دوست داشتنی باشد.
 طراحی دیوار سبز
در مورد گیاهانی که در محوطه سازی خود استفاده می کنید، از غیرمعمول یا منحصر به فرد نترسید. گیاهانی که «عادی نیستند» می‌توانند حس تنوع و حتی درام را به باغ بدهند. آنها باید به صورت پراکنده استفاده شوند تا به نواحی خاصی روحیه دهند. اما مراقب باشید که الزامات هر گیاه را بخوانید تا مطمئن شوید که نور و آب کافی برای زنده ماندن دریافت می کند!
 
در طراحی منظره خود، تا جایی که ممکن است حاشیه های سخت را در لبه های چمن قرار دهید. نگهداری چمن در امتداد دیوارها و حصارها دشوار است و اغلب ناخوشایند به نظر می رسد. با قرار دادن حاشیه سخت تبلیغاتی، باریک خوب است، این اثر را به حداقل می‌رسانید و همچنین تجهیزات چمن و سطح جامد و سطح زمین را برای غلتیدن می‌دهید.
 
پس از خواندن نکات مربوط به محوطه سازی که در اینجا ارائه شده است، خانه شما دیگر دلیلی برای کسل کننده به نظر نمی رسد. خانه شما سرزنده تر به نظر می رسد و مانند یک اثر هنری بسیار شیک به نظر می رسد. از تمام نکاتی که در اینجا یاد گرفتید استفاده کنید و ملک شما با طراوت و طراوت به نظر برسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.