پیش از طراحی روف گاردن باید چه کاری انجام داد؟

۷ بازديد
طراحی روف گاردن

 
یک منظره زیبا موضوع عکس، نقاشی و حتی مجسمه سازی است. داشتن یک چشم انداز زیبا و قابل مشاهده از پنجره های خانه شما، یک راه عالی برای بهبود کل خانه شما است. کار در حیاط شما می تواند یک واحه در ملک شما ایجاد کند، اما باید یاد بگیرید که چگونه آن را به درستی انجام دهید. با رعایت نکات این مقاله می توانید چیزهای زیادی بیاموزید.
 
اگر در محلی کاشت می‌کنید که شیب بسیار زیادی به آن دارد، باید مطمئن شوید که گیاهان مقاوم به خشکی رشد می‌کنید. این به این دلیل است که آنها در یک زاویه قرار دارند و آب را به خوبی در خود نگه نمی دارند. از آنجایی که آنها در یک زاویه قرار دارند، می توانند به نور خورشید بیشتری دسترسی داشته باشند.
 
به نیازهای آب فکر کنید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که باران زیادی نمی بارد، سعی کنید از گیاهانی استفاده کنید که به آب زیادی نیاز ندارند. چمن بیش از هر نوع گیاه دیگری به آب نیاز دارد، بنابراین چمن خود را با تراشه های چوب، شن یا نوعی پوشش زمین که برای مناطق با خشکی زیاد مناسب است جایگزین کنید.
 
برای صرفه جویی در هزینه، می توانید اقلامی مانند مالچ یا ظروف را از یک انبار لوازم خانگی خریداری کنید. کیفیت این اقلام تفاوت چندانی نخواهد داشت. با این حال، برای خرید گیاهان و سایر محصولات خود مانند سموم دفع آفات به جای اکتفا به محصولات بی کیفیت، باید به مهد کودک بروید.
 
یک راه عالی برای تعیین اینکه کدام گیاهان را می خواهید در محوطه سازی خود بگنجانید، بازدید از یک مرکز باغبانی است. این به شما این امکان را می دهد که انواع زندگی گیاهان را مشاهده کنید تا بتوانید تعیین کنید که کدام گیاهان به بهترین وجه متناسب با سبک شما هستند. از مرکز باغبانی محلی خود دیدن کنید تا به شما کمک کند محوطه سازی خود را تا حد امکان زیبا کنید.
 
سعی کنید قبل از شروع کار روی چشم انداز خود با یک حرفه ای صحبت کنید. ممکن است برای پیش‌نویس کل پروژه‌تان به یک طراح منظر یا معمار نیاز نداشته باشید، اما برای کمتر از 100 دلار، مشاوره‌ای که حدود یک ساعت طول می‌کشد می‌تواند ارزش پول را داشته باشد، اگر بعداً از انجام اشتباهات پرهزینه جلوگیری کند.
 
قبل از رفتن به فروشگاه محوطه سازی، منطقه ای را که قرار است کاشت کنید، اندازه گیری کنید. این امر تشخیص اینکه واقعاً چه مقدار از هر مورد نیاز دارید را بسیار آسان تر می کند. این مرحله ساده می تواند تضمین کند که با کمبود یا مازاد مواد مواجه نشوید.
 
وقتی صحبت از محوطه سازی به میان می آید، زمان خرید شما می تواند همه چیز را معنی کند. خرید برخی از اقلام در فصول خاص می تواند به معنای پرداخت بسیار کمتر برای آن اقلام باشد. مطمئن شوید که به فروش توجه می کنید، اما در عین حال، باید مطمئن شوید که به برنامه خود نیز پایبند هستید.
 
بهترین راه برای خراب کردن یک پروژه محوطه سازی، نداشتن برنامه است. بدون برنامه ریزی قبلی، پروژه محوطه سازی شما مانند انبوهی از گیاهان و اقلام نامتناسب به نظر می رسد. از یک تکه کاغذ گراف ساده استفاده کنید و قبل از خرید هر چیزی برای حیاط، طرح جدید خود را ترسیم کنید.
 
اگر می خواهید با طرح محوطه سازی خود به رویاهای خود برسید، ممکن است بخواهید با یک متخصص مشورت کنید. حرفه ای کارهای محوطه سازی زیادی انجام داده است و تجربه دارد که ببیند چگونه می توان از ویژگی های طبیعی در حیاط شما برای به حداقل رساندن هزینه و بهبود ظاهر استفاده کرد.
 
قبل از شروع هر پروژه محوطه سازی، مهم است که کدهای شهرستان یا قوانینی را که ممکن است نیاز به رعایت آنها داشته باشید بررسی کنید. به عنوان مثال، برخی از گیاهان و اشیاء سنگین وجود دارند که در بالای یک زمین تخلیه سپتیک مجاز نیستند. یک بررسی ساده با شهرستان می تواند میدان تخلیه را پیدا کند و به شما کمک کند از فاجعه جلوگیری کنید!
 
آیا می خواهید حیاط خود را خصوصی تر کنید؟ باید به فکر استفاده از گیاهان بامبو باشید. گیاهان بامبو خیلی سریعتر از هر درخت یا درختچه ای رشد می کنند و حریم خصوصی مورد نیاز را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، نگهداری از آنها آسان است و باعث می شود حیاط شما عجیب تر به نظر برسد.
 
هنگام محوطه سازی محل سکونت خود، مهم است که نوع سیستم آبیاری مورد نظر خود را در نظر بگیرید. به همان اندازه مهم است که هر قسمت از چشم انداز را اجرا کنید. گزینه های زیادی از جمله سیستم های آبیاری زیرزمینی، شیلنگ های خیساندن، آبپاش ها و موارد دیگر وجود دارد.
 
لوازم جانبی خاصی را به باغ خود اضافه کنید. مجسمه‌ها، نیمکت‌ها، تابلوها و آب‌نماها می‌توانند اضافات زیبایی به حیاط شما بسازند. آنها به ایجاد ظاهری منحصر به فرد کمک می کنند که طراحی کلی شما را تحسین کند. فقط مطمئن باشید که بیش از حد این کار را انجام ندهید وگرنه ممکن است باغ شما ژولیده به نظر برسد.
پیش از طراحی روف گاردن باید از افراد یا مجموعه های متخصص مانند باغ گل رضوان مشاوره بگیرید. گرفتن مشاوره از این مجموعه ها به شما کمک می کند تا بهترین خروجی را داشته باشید. طراحی روف گاردن https://baghegolerezvan.ir/design-and-implementation-of-roof-garden نیازمند دانش و تجربه کافی است.
 
هنگام خرید گل به دنبال گیاهان چند ساله با رتبه بندی منطقه خود باشید. گیاهان یک ساله برای ایجاد سریع یک گلدان رنگارنگ عالی هستند، اما باید سال بعد دوباره کاشته شوند. گیاهان چند ساله سال به سال برمی گردند و از کار و هزینه نگهداری یک باغ گل زیبا کم می کنند.
 
اگر دوست دارید به حیاط خود زیبایی بیافزایید، از گیاهان گلدار و درختان مختلف استفاده کنید تا کمی رنگ به آن ببخشید. حتی درختچه ها نیز دارای مجموعه ای شگفت انگیز از بافت ها و رنگ ها هستند. علاوه بر این، گونه های درختی را در نظر بگیرید که در فصل شکوفه های زیادی دارند، مانند درختان گیلاس.
 
گیاهانی را برای تعریف در هر فصل انتخاب کنید. گونه های مختلف گیاهان در زمان های مختلف سال شکوفه می دهند یا شاخ و برگ های رنگارنگ را نشان می دهند. هنگام خرید گیاهان برای پروژه محوطه سازی خود، مطمئن شوید که ویژگی های فصلی را در نظر گرفته اید. انتخاب گیاهان خود را با انتخاب چند گیاه برای هر یک از چهار فصل متعادل کنید.
طراحی روف گاردن
 
یک راه عالی برای زیباتر کردن فضای سبز، اضافه کردن نور جذاب در فضای باز است. لامپ های خورشیدی کوچک در مسیر ورودی، یا در مناطق کاشت می توانند لهجه ای دوست داشتنی به حیاط شما یا گیاهان و درختان خاص ارائه دهند. آنها را می توان با ارزان قیمت در فروشگاه لوازم خانگی محلی شما خریداری کرد و به راحتی نصب کرد.
 
به سادگی استفاده از اطلاعاتی که در اینجا استفاده کرده اید، چشم انداز شما در مقابل چشمان شما تغییر خواهد کرد. وقت خود را صرف کنید تا یاد بگیرید که چگونه کارهایی را که انجام داده اید حفظ کنید، تا بتوانید سال ها از تغییرات لذت ببرید. به نیشگون گرفتن و کشیدن و کامل ادامه دهید و از نتایج شگفت زده خواهید شد!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.