تاثیر استفاده از گیاهان با ارتفاع بالا چیست؟

۷ بازديد

طراحی باغچه

 

تفاوت بین یک حیاط هوم و یک فضای بیرونی خیره کننده، اغلب به محوطه سازی خوب خلاصه می شود. با این حال، قبل از قرار دادن بیل در زمین برای اولین بار، چیزهای زیادی برای یادگیری و کشف وجود دارد. ایده ها و نکات موجود در این قطعه را جدی بگیرید و به زودی قادر خواهید بود یک فضای بیرونی چشمگیر برای خانه خود طراحی کنید.

 

اگر دفعه بعد که نیاز به حفاری برای پروژه محوطه سازی خود دارید می ترسید خطوط برق یا سایر زیرساخت ها آسیب ببینند، ابتدا با یک خط کمک "ایمن حفاری" تماس بگیرید. این سرویس که در شمال شرقی ایالات متحده رایج شده است، به شما این امکان را می دهد که قبل از حفاری دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که در حین انجام کارهای محوطه سازی به چیزی آسیب نرسانید.

 

بوته ها و پرچین های خود را مرتباً کوتاه کنید. اگر پرچین یا بوته ای را زمانی که تازه شروع به رشد کرده است کوتاه کنید، این یک فرآیند سریع و آسان خواهد بود. اگر صبر کنید تا بوته به طور کامل رشد کند، می توانید انتظار داشته باشید که پروژه تمام روز طول بکشد. تعمیر و نگهداری منظم ساده ترین راه برای عالی نگه داشتن محوطه سازی شماست.

 

سعی کنید با چمن خود رشد ریشه عمیق را تقویت کنید. شما می توانید این کار را از طریق کوددهی و آبیاری مناسب، کنترل کاهگل و مراقبت از ارتفاع چمن خود انجام دهید. با رشد عمیق ریشه، مجبور نخواهید بود که چمن خود را به دفعات آبیاری کنید، و کمتر از خشکی رنج می برد.

 

استفاده از پیت ماس یک راه بسیار خوب برای اطمینان از زنده ماندن گیاهان شما است. مقدار زیادی مواد مغذی را برای گیاهان فراهم می کند و به آنها کمک می کند زیبا بمانند. همچنین می تواند با افزودن کمی کنتراست به محوطه سازی شما جذاب تر به نظر برسد.

 

قبل از اینکه از بیل و چرخ دستی بیرون بیایید، یک برنامه ریزی دقیق برای پروژه محوطه سازی خود داشته باشید. شما واقعاً باید قبل از شروع به اهداف خود فکر کنید. پس از تکمیل شدن از این فضای بیرونی برای چه چیزی استفاده خواهید کرد؟ آیا برای ساکت نشستن و کتاب خواندن است یا برای پذیرایی از مهمان؟ دانستن اهداف خود قبل از شروع به شما کمک می کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

 نکته مهمی که در زمینه طراحی باغچه باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از گیاهان با ارتفاع بالا به گسترش دید باغچه شما کمک می کند و می توانید به واسطه آن ها، فضا باغچه خود را تقسیم به بخش های کوچکتر کنید و این تصور را ایجاد کنند که فضا بزرگتر از چیزی است که واقعاً وجود دارد. در طراحی باغچه توجه به کوچک ترین نکات می تواند سبب ایجاد بزرگ ترین نتیجه ها شود.

هرکسی که می‌خواهد با بودجه محدود اموال خود را چشم‌انداز کند، باید به خاطر داشته باشد که لازم نیست همه کارها را یکجا انجام دهند. مطلقاً هیچ ضرری در مورد تقسیم پروژه شما در فازهای مختلف وجود ندارد. این در واقع می تواند آن را از نظر مالی امکان پذیرتر کند. فقط کافی است هر مرحله از فرآیند خود را یادداشت کنید و سپس آنهایی را که برای پایان دادن به آنها مهم هستند را انتخاب کنید.

 

حدس زدن و برنامه ریزی به مقدار مالچ، ماسه، سنگ و غیره ممکن است برای تکمیل موفقیت آمیز پروژه خود بسیار دشوار باشد. تا حدی، باید مطمئن شوید که همه کارها را در مرحله انجام می دهید. تا آنجایی که مقدار هر یک از این مواد را برنامه ریزی می کنید، حساب خود را انجام دهید و به مشخصات توجه کنید.

 

بر سازماندهی گیاهان و باغ تمرکز کنید که شباهت های مراقبت و درمان را در نظر می گیرد. بسیاری از گیاهان کود مشترک و نیازهای نگهداری مشترک دارند. اگر گیاهان را بر اساس نیازهای بهداشتی آنها، از جمله قرار گرفتن در معرض نور خورشید، با هم گروه بندی کنید، با تجمیع تلاش، زمان نگهداری خود را به حداقل می رسانید. پاهای شما در پایان روز از شما تشکر خواهند کرد.

 

خرید آنلاین. اینترنت خرید را بسیار آسان کرده است. با اینترنت می توانید تقریباً هر چیزی را پیدا کنید و با کلیک یک دکمه قیمت ها را مقایسه کنید. هنگام خرید مواد از این به نفع خود استفاده کنید. اغلب، معاملات آنلاین بهتری را نسبت به یک فروشگاه فیزیکی پیدا خواهید کرد.

 

قبل از اینکه هر چیزی را برای آن بخرید، وقت بگذارید و یک برنامه مکتوب برای محوطه سازی خود تهیه کنید. حتی می توانید قبل از شروع به خرید، کاشت و ساختن، طرح خود را ترسیم کنید. این به شما کمک می کند تا در هزینه هایی که لزوماً به آنها نیاز ندارید، صرفه جویی کنید.

 

سعی نکنید یکباره به محوطه سازی کل ملک خود بپردازید. خوب است که یک برنامه رویایی کلی داشته باشید که در نهایت می خواهید حیاط خانه شما چگونه باشد. با این حال، از نظر مالی و روانی می تواند طاقت فرسا باشد که سعی کنید آن را به یکباره انجام دهید. در عوض، کار را به چند مرحله تقسیم کنید و هر بار روی یک قطعه کار کنید.

 

زمانی که در حال طراحی فضای زندگی در فضای باز خود هستید، در دام این فکر نیفتید که ارزان تر است. محوطه سازی گران است، بنابراین خرید ارزان ترین مصالح موجود می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، مواقعی وجود دارد که هزینه کمی بیشتر و به دست آوردن کیفیتی که ماندگار است، سودمند است. علاوه بر این، اگر در ابتدا کمی بیشتر بپردازید، ممکن است ضمانت بازگشت پول دریافت کنید، و اگر گیاهان گران قیمت بمیرند، این می تواند بسیار ارزشمند باشد.

 

آیا می خواهید حیاط شما منحصر به فرد به نظر برسد؟ ایجاد یک باغ سنگی را در نظر بگیرید. مراقبت از باغ های صخره ای آسان است و در طول سال جالب به نظر می رسد. می توانید سنگ های خود را از یک سایت طبیعی تهیه کنید و گیاهانی مانند گلسنگ را معرفی کنید که در بین سنگ ها رشد می کنند.

 طراحی باغچه

همانطور که برای ایجاد منظره خود برنامه ریزی می کنید، مطمئن شوید که فضایی برای رشد گیاهان خود ایجاد کرده اید. به عنوان مثال، درختی که در نزدیکی پایه یک خانه کاشته می شود، می تواند تا زمانی که شروع به رشد کند و باعث ایجاد ترک های پایه شود، زیبا به نظر برسد. قبل از کاشت هر چیزی بلوغ را در نظر بگیرید تا از تعادل مناسب در محوطه سازی خود اطمینان حاصل کنید.

 

سالانه ها را به عنوان نقاط کانونی ممکن و به عنوان لهجه های بالقوه در طرح محوطه سازی خود در نظر بگیرید. از آنها برای قاب بندی عناصر ضروری حیاط خود استفاده کنید. آنها رنگ و بافت سریعی را به حیاطی می دهند که ممکن است بهترین تعادل گیاهان چند ساله را نداشته باشد. یادت باشه. با این حال، این یک ساله یک ویژگی موقت در یک حیاط است.

 

فراموش نکنید که می توانید منظره خود را با وسایلی جدا از گیاهان تزئین کنید. اگر از وسایلی مانند کوزه، شیشه، نورپردازی و سنگ های تزئینی استفاده کنید، می تواند بسیار بهتر به نظر برسد. سعی کنید از تزئینات مختلف در اطراف منظره مانند آلاچیق، حمام پرندگان یا برخی آبنماها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است، بنابراین سعی کنید از شلوغ شدن کارها جلوگیری کنید.

 

وقتی صحبت از ایجاد یک خانه زیبا می شود، هیچ جایگزینی برای طراحی منظره خوب وجود ندارد. از آنجایی که اطلاعات زیادی در مورد موضوع موجود است، منطقی است که زمان لازم را برای یافتن ایده ها و مفاهیم مرتبط با نیازهای خاص خود صرف کنید. راهنمایی در این قطعه می تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.